Instagram!

Publicerad 2015-12-16 08:47:12 i Recension,

Hej! Som en del av er kanske märkt så har det inte kommit ut något nytt klipp eller inlägg på länge. Detta är på grund av att en av mina familjemedlemmar inte finner något intresse i att sova längre, vilket leder till att den så kallade egentiden lyser med sin frånvaro. Och det i sin tur leder till ingen tid till youtuberi eller bloggande. 

Tills situationen förändras så har jag hittat ett medie som fungerar för mig och familjen, nämligen Instagram!

Där har jag en tävling som går ut på att gissa om det är leksak eller ej.

Reglerna är enkla:

1p - för rätt för om det är en leksak eller ej
1p extra - till de 3 första som gissar "helt" rätt objekt
1p extra - till den första som gissar "helt" rätt
Så om du är först och gissar helt rätt får du alltså 3p

 Vi ses, men ett tag framöver bara i bildform men var jätte gärna med och tävla på Instagram som sagt :P

 Hoppas vi ses!

Just nu bilder med jultema!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lekoratoriet

Lekoratoriet är en blogg-vlogg där jag tittar, undersöker, recenserar och pratar om leksaker och lek!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela