Kreativ kompis - Ritkort med Djur

Publicerad 2015-09-23 18:35:00 i Recension,

Häromdagen så fick jag ett paket från Lind & co.
I paket så låg (bland annat): Ritkort med djur.

Ritkort med djur är en trevlig liten låda, lite större än en kortlek som innehåller:

-       50 st två sidiga ”målar” kort
-       1 magisk (whiteboard) penna

Idén är att du kan måla på korten, sudda ut för att sedan måla igen.

På korten finns en uppsjö med olika trevliga motiv/uppgifter/förslag kring vad man kan måla så återanvändningsvärdet av produkten är högt!
Och det finns goda möjligheter till att även använda korten till olika ritlekar osv. Bara fantasin sätter gränser!

Jag tycker verkligen om detta koncept för det är så flexibelt
samt verkligen är bra start motor för att få igång sin kreativitet.
Detta är verkligen en perfekt present som verkligen ger en mycket för pengarna. Ritkort med djur kostar ca 70kr 

Exempel på kort:

Det ända jag kan sakna hos produkten är en lite spetsigare topp på penna samt någon mer färg än svart. Annars är det verkligen en toppen produkt som jag rekommenderar varmt! 

Lind & co egen hemsida kan man läsa följande om produkten:

"Rita, sudda, rita igen – penna ingår

Ingen bilresa, incheckningskö eller regnig dag blir någonsin lika tråkig igen. Ritkort med djur låter fantasin flöda. Rita en lejonman, ungen i känguruns ficka, eller nya stövlar till en tusenfoting. Och vad drömmer hundvalpen om? Blir du missnöjd är det bara att sudda och rita på nytt, tack vare den speciella penna som ingår.

Lika lätt som en vanlig kortlek slänger du med Ritkort med djur i semesterpackningen och har sedan hundra motiv att välja bland som utgångspunkt för egna konstverk.

En garanterat uppskattad present till alla ritglada djurälskare."

Ni kan se mig prata mer om produkten här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lekoratoriet

Lekoratoriet är en blogg-vlogg där jag tittar, undersöker, recenserar och pratar om leksaker och lek!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela